Gaaaahhh

Skit batsu får för sig att modernisera sig med beta och det gör att jag inte kan logga in på min användare efter att jag fick för mig att byta email till min användare där, vad jag har fattat rätt så har de skjutit fram alla såna medlemsgrejer tills de har beta skiten på plats. Och man kan inte se ( i alla fall jag kan inte) se allas avatars, inte ens min egna och en del koder är inaktiverade........Varför?!

Sen blev överlycklig att se att listan på de some fick feriejobben var uppe på göteborgs sida MEN SEN SÅ FUNKAR INTE SID HELVETET ATT KOLLA PÅ. Herregud kan någon hemsida jag råkar besöka ha ett helt funkande nätverk?!
2009-04-03 @ 03:14:46 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Jessica

Jaa woho vi båda fick sommarjobb ~~

2009-04-09 @ 13:20:05
URL: http://brainfreezer.blogg.se/
Postat av: eleni

asnajs att du fick jobb iaf! 8D

2009-04-14 @ 23:44:13
URL: http://elenination.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0