Musikaliska meningar. 001

Kikade lite på metaltowns hemsida och listan på klara band fick mig att dra på smilbanden. Nya på listan som jag tänker ta och se va girugämesh, mucc, och eventuelt dead by april, sen så klart ska man se DIR EN GREY, children of bodom, trivum och eventuelt dragonforce också.
Många band på två dar, kommer säkert offra nåt av banden sedan i slutändan.
Dead by april, girugämesh och mucc har jag redan sett en gång tidigare men ska bli ett kärt återseende av de två sista nämna banden, dead by april är jag osäker på än så länge.

2009-02-03 @ 21:00:40 Musikaliska meningar Permalink


Kommentarer
Postat av: eleni

ja asså, sjukt underbart!! <33 GIRU; MUCC OCH DIRU!!! wonderful! usch, jag låter säkert som värsta fangirl:en nu, men det är värt det (Y) hihi

2009-02-04 @ 10:18:53
URL: http://elenination.blogg.se/
Postat av: malin

we're all pepp as hell^^

2009-02-19 @ 18:20:35
URL: http://allaboutmal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0