Zui Suicide?

Medan jag nu kollar Paris Hiltons new bff bestämde jag mig för att googla om Zui, en av deltagarna som åkte ut som var min favvo och hittade nyss att hon faktiskt är en känd scene girl med namnet Zui Suicide.
Namnet var väl inte det mest söta, tycker dock fortfarande att hon är snygg (kanske inte den vackraste näsan) , tycker inte man kan döma ut en persons utseende för att hon råkar vara för en sorts stil eller branch.



Har noterat att min blogg består mest av bilder på tjejer, inte förvånande dels för att jag är bi och dels för att...jaa det blir bara så, vill inte ha massa halv nakna män som fyller upp min blogg. Jaja det var allt från mig, på återseende!

2009-07-23 @ 02:18:38 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0