Fredag natt

Denna dag har väl varit en av de sämsta på min "semester" här uppe i norr, dock bättrade det sig lite in mot kvällen. Tvingade mamma att sitta uppe med mig och se moulin rouge, tror dock inte jag övertygade henne om att det är en underbar film.

En annan bra sak för dan som är värd att nämnas är att de finns söta skor på skogörans, dock var de största storlekarna på 40, och vet inte vad min käre far tycker om tanken om att jag köper mig ännu ett par skor (hade faktiskt till och med velat ha två par shhh) .


Aja, ska snart till sängs, på återseende.

2009-07-25 @ 02:29:51 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: eleni

köp skorna säger jag!

2009-07-26 @ 23:27:52
URL: http://elenination.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0