GÄLLIVARE, BABY!!!!!...Och massa babbel.

Yesbox, mina norrlands tider börjar närma sig, verkar som att redan nästa vecka att jag ger mig av, på onsdag. Vet inte varför jag sa onsdag, tog bara en dag i mitten av veckan, kändes så plötsligt att annars bara åka direkt på måndag. Vet inte varför men får smått ångest av att lämna lilla Heidi, hon har varit så underbar snäll mot mig och drar så roliga skämt hela tiden. Men också förstås ångest när jag tänker på mamma och Jasmine, har inte sett dom på ett halv år.
Enda tråkiga med Gällivare resan är att jag inte kommer få träffa min baby boy Jeremie, han åker iväg på måndagen och kommer först hem i Augusti. Jag och den grabben...Var kär i han en gång i tiden men nu är han bara en av de goaste killarna som jag känner.
Får väl spendera tiden där uppe med tjocka släkten, och förstås ge tid med att träffa Erika (igen) och Krille.
Argh, blev inget vidare inlägg lite brist på det där lilla äkta för att få igång läsarglöden.
2009-07-09 @ 03:42:16 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Jessica

Hahah ahhw, att träffa släkten är ju alltid ett plus...även om det kanske inte alltid är så roligt ;O

2009-07-11 @ 13:10:50
URL: http://brainfreezer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0