Man hittar och man tappar bort...

Hittade nyss HIZAKIs plektrum i min ryggsäck, snacka om att jag är lättad, var ju så säker på att den hade råkat bli slängd eller dammsugad och hade nästan ångest av att förlora nåt sånt viktigt, men nu har min mp3 sladd försvunnit. Hoppas verkligen den bara är försvunnen i rummet och inte att jag har tappat den på tåget eller glömt den i göteborg, för är desperat om ny musik.

Och på tal om musik jag har börjat lyssna på X JAPAN igen! Känns som en evighet sen sist, suttit här och bölat till deras låtar, deras texter berör mig så djupt, grinar floder av Longing, Tears, Endless rain, forever love :(

" If you could have told me everything
You would have found what love is
If you could have told me what was on your mind
I would have shown you the way
Someday I'm gonna be older than you
I've never thought beyond that time
I've never imagined the pictures of that life
For now I will try to live for you and for me
I will try to live with love, with dreams,
and forever with tears "

X JAPAN - tears
2009-07-26 @ 00:51:00 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: eleni

åh, jag vet! grinar varje gång jag hör det stycket i låten! helt galet,haha :(

2009-07-26 @ 23:29:03
URL: http://elenination.blogg.se/
Postat av: Syster

Men läskigt! För jag har också tagit upp X-Japan igen! :'s

2009-07-27 @ 12:19:43
URL: http://lottielicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0