Söndag.

Jahapp här händer det inte mycket. Hedi har varit borta hela dan, tror hon dyker upp runt åtta tiden. Har varit gasnak skönt att fått ha varit ensamen hemma, det var nödvändigt för kunde tänja lite på mina gränser lite.
Har inte varit på ett topp humör idag, vaknat flera gånger och varit förvirrad angående om hur mycket klockan var men lyckades i alla fall sova till ett, har alltid alarmet inställt på ett för vill inte sova bort dagarna.

Pratade med mamma på telefon idag, skönt bara att snacka bort sitt humör trots att jag dock inte fick nåt vettigt sagt men antar det är meningen med såna samtal. Det enda "nyttiga" jag har gjort idag var att jag köpte mig en ny deo från willys, passande med sommarhettan dock har det varit svalt idag, väldigt tacksam för det.

Ja, vad mer att tilläga...Har ätit för mycket idag, mår ganska illa tack vare det, så ska väl försöka ta det lugnt nu resten av kvällen, lär kolla fantomen på operan senare för såg att Heidi hade den inspelad. Och det här är nog ett av mina sämre inlägg, har helt enkelt inte mycket att säga, kan försöka senare om en snilleblixt slår ner men tills dess, på återseende !
2009-07-05 @ 18:53:18 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0