update, världen.

Hello bloggen och förbi passernade människor.

Är som sagt i gällivare nu, blir här till 4 augusti. De första dagarna hade jag ångest på nätterna, slutade med att jag somnade med DOZING GREEN på repeat i öronen för den på nåt sätt höll mig lugn medan jag låg på bäddsoffan. Det är så annorlunda här än götet, vet inte varför men jag längtar redan hem, trots att jag älskar att få vara med min mamma men ändå...Det är så stelt här, så dött, jag blir otäckt rastlös och grining.
Kom i alla fall ut idag för att träffa Kristoffer och Erika, gamla klasskamrater till mig, vi åt en strips meny från sibylla och snackade skit och skvaller, tog en sväng förbi manuella för ett toabesök och såg en speciell grabb >:
Usch har inte lust att skriva om mina desperata känslor här, blir bara störd av att det,  räcker nog med att jag störde Jes om det via sms idag.

 Aja nästa vecka ska jag i alla fall in till "stan" igen för att kika på lindex efter byxor hitills har jag hunnit fynda:
Solbrillor
Ett urläckert halsband med en kungakrona <3
Små söta handservetter
Svart nagellack
En glass nyckelring som fick duga som mobilsmycke

Lär väl dra och lira lite TV spel nu, få ut lite energi från mig för att lyckas sova senare, illa att man ska vara så, men bara att gilla läget, på återseende!
2009-07-19 @ 00:55:18 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Jessica

Ahhw, men det är bara att störa på ;O



kan förstå att man blir lite rastlös av att åka bort! Synd att jag inte kunde följa med nu..men som jag sagt så många gånger innan, vänta bar tills vintern för då jävlar! xD



Ohw, vill också köpa loss..räcker väl att jag har spräckt min budget lite med ett par skor ;O

2009-07-20 @ 11:40:05
URL: http://brainfreezer.blogg.se/
Postat av: eleni

sv. jag saknar dig med.



du får berätta om allt som hände där uppe när du kommer hem! (Y) och så ska jag säga: vart skaru fuckface? :)

2009-07-20 @ 20:19:40
URL: http://elenination.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0