Värme dödar

Hela veckan har ju bara kokat, när ska de svala dagarna anlända?!
Jag orkar knappt göra nånting, håller mig inne för mesta dels, var dock ute och handlade idag med min styvmormor Heidi, båda var helt slutkörda när vi var tillbaka. Hon kommer vara borta i Kungsbacka hela dagen imorrn så blir ensamen hela dagen, kommer väl bli att jag gräver runt i hennes filmsamling av skräckisar och C.S.I avsnitt för att hitta nåt passande. Tror det eller ej men Heidi älskar skräckfilmer, sen hon var ung och såg den första dracula filmen har hon älskar skräckfilmer.


Jag älskar också skräckfilmer, eller inte alla sorts skräckfilmer, zombie filmer har jag aldrig riktigt blivit förtjust i. Kan tipsa er andra skräckfilms fantaster om ett roligt spel ( som jag dock inte har lyckats lösa), går ut på att hitta 50 skräckfilms titlar i en tavla  http://www.mms.com/us/dark/dark_game.jsp  ganska underhållande under sommarhettan.
2009-07-04 @ 18:16:03 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0