I andra tankar...

Var förbi arbetsmarknadskontoret idag för att lämna in mitt personbevis, fick tyvärr inget rakt svar angående om jag får jobbet eller inte ifall mitt utdrag från belastnings registret inte kommer före måndag, så har lite små ångest.
Pappa var så rar och gav mig en tjugolapp när jag sa att jag inte hade några pengar, fick mig att känna mig som ett barn, slutade med att jag köpte choklad för slanten  som en liten tröst efter arbetsmarknadskontoret.

Ska storstäda mitt rum nu, för att få mig själv på andra tankar, och dels för att få det snyggt i rummet.  Vill ner i källaren och kolla efter mina gamla saker men tror inte pappa kommer orka stå där nere med mig ( jag är för rädd för att gå ner dit ensamen :c ) så får väl ta det en annan gång.

2009-06-09 @ 15:16:13 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0