Internet fönstershopping

Hejsan! Har tidigare legat och sovit, var så trött när jag kom hem från sommarjobbs mötet så däckade jag i min säng och drömde extremt sjuka drömmar(!). Just nu sitter jag mest och går igenom mina lolita tidningar och hittar massor med hemsidor som säljer sjukt söta saker, he he.


Det är nånting med dom som är sååå söt! Lite kort dock och dyr! Runt 200$ tror jag priset var på den, för att det finns så få av den.


Haha, denna tyckte jag vär cool men den var redan slutsåld :(


Eller vad sägs som ett armband med sushi?


Ooohh, tyckte denna var så vacker! Kanske nåt man köper när man har egen lägenhet?

Argh, får uppdatera med mera internet fönstershopping sedan, ska gå och ta lite glass nu, chiao!

2009-06-02 @ 14:14:19 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Nicole

ÅÅHHH SUSHIII __;

2009-06-02 @ 22:19:06
URL: http://lastgame.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0