Kanon Wakeshima konst tävling




Varför har jag fått för mig att delta? Visst, jag älskar att rita men jag visar aldrig upp de bilder jag gör för någon, hinner ofta slänga dom innan någon får händerna över det.
Så temat för tävlingen är Kanons låt "Still doll", sitter och lyssnar på låten nu i hoppp om en snille blixt, och jag måste få teckningen gjord antagligen idag eller imorgon, eller på söndag för man måste MAILA in teckningen och jag måste ju scanna in den och kommer inte kunna göra det senare tack vare att pappa och Annika drar iväg på semester och jag kommer bo hos min styvmormor.
Argh, får redan nu börja skissa upp nåt, wish me good luck :(
2009-06-24 @ 15:36:25 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0