Lördag.

Så hade lite folk över hit idag, vi kollade film, åt lite tårta och snackade skit, dagen flög iväg snabbt med de få timmarna vi snackade innan de var tvungna att dra.
Det känns verkligen inte som sommarlov, det känns som en stor glipa mellan två friheter, två världar(?).
Och jag har varit seg med att skriva här, har loggat in varje dag för att försöka skriva ett inlägg men har lämnat det orört tills nu.

Metaltown om 6 dar, lite facinernade, pepp samtidigt som jag är trött, trots att det är så mycket jag vill ha, så mycket jag vill göra så förblir jag seg.

Tänkte tillbringa resten av kvällen med att lära mig photoshop, chiao

2009-06-20 @ 21:39:03 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Syster

SIS! Det stavas "chao" alt. "chau" - för "ciao" blir hej på italienska....

2009-06-21 @ 16:44:51
Postat av: jessica

ahhw..jaa usch lite segt med sommarjobb >.<

2009-06-28 @ 13:53:03
URL: http://brainfreezer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0