Natt

Så blev inte så mycket av mitt lekande med photoshop, blir bara sur för inget går som jag vill, måste störa Hanna och fråga om hjälp nån gång.  Fastnat för att kolla på Yu-Gi-Oh nu, tvångstankar om att jag måste veta hur hela serien slutar, den och sailor moon, serier man har följt men sen har TV4 aldrig ansträngt sig för att dubba hela serien.
Nu när jag tänker efter så är det FLERA animes som jag aldrig har kollat klart som jag borde nu under sommarlovet passa på att se klart, herregud jag har för mycket fritid...min enda lösning att få bort min rastlöshet.
Det känns som ett sånt konstigt sommarlov, kommer resten av lovet vara så här så kommer jag bli deprimerad. Har ju i alla fall fritidskort nu så inte omöjligt att åka runt i västra götaland om jag får ryck att åka någonstans...Ska i alla fall återvända till mitt yu-gi-oh titande och samtidigt försöka få ihop nån möjlig sommarlovs plan, så chiao.
2009-06-21 @ 02:50:30 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: eleni

jag har också ett fritidskort, det är asnajs! Vill du typ bussluffa någon gång? haha

2009-06-21 @ 20:26:41
URL: http://elenination.blogg.se/
Postat av: angelica

väskor till salu i min blogg, stora och små. dessa väskor är unika då dom enbart kommer finnas i ett exemplar.

Kram

2009-06-21 @ 20:32:28
URL: http://raaaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0