Problem har redan uppstått?

Godmorgon!
Metaltown om cirka en och en halv timma, och problem har redan uppstått! Inte metaltown relaterat men ändå! HIZAKI kommer ha re-release på två av sina solo album som han släppte runt 2004 (tror jag) och jag vill verkligen, verkligen ha dom, men samtidigt vill jag ha Versailles nya singlar...och samtidigt ett av HIZAKIS mini album curse of virgo....Ännu en gång får jag be i hopp om ett pengareng ska inträffa, känner mig jobbig som hela tiden beställer skivor men det är min "passion".

Måste snart in och störa min pappa, gnälla om pengar så jag kan köpa mig en DIR EN GREY tshirt och till vatten och mat, så ses på söndag, käre blogg, kommer inte kunna blogga förän tills dess!
2009-06-26 @ 10:43:15 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: jessica

Det var synd att det inte fanns några dir en grey t-shirts :(

2009-06-28 @ 14:07:30
URL: http://brainfreezer.blogg.se/
Postat av: eleni

sv: ja, jag med :< Vill tillbaka så mkt! haha

2009-06-30 @ 02:23:51
URL: http://elenination.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0