C is for cookie!

Hoho, är så trött just nu men tänkte slänga ihop ett snabbt inlägg så käre syster kan hålla sig lugn.
Hade jätteroligt idag på datorlektionen med att göra en poster om cookies, inte då kakor som man äter utan data grejen cookies, he he. Min poster hade överst en bild på såna där asgoda kakor med chokladbitar i ( ahaha alla som gick förbi min dator sa hela tiden: åhhh asså nu blir man kaksugen :I )  sen längst ner på postern la jag in kakmonstret. Tyckte att han är ju perfekt att representera datorcookies, som kanske....cookiesombudsmannen?
Oh yea, har brist på humor bara för att jag är så trött, see ya!
2009-03-18 @ 23:06:49 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Syster

Jag är aldrig lugn, och aldrig nöjd! SKRIV MEEEEEEEER!!!!

2009-03-19 @ 12:45:35
Postat av: eleni

haha, håller med! skriv mer!! :D

2009-03-19 @ 16:07:41
URL: http://elenination.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0