Skolarbeten och Soundtracks.

Dagens timmar i skolan var engelska och svenska. På engelskan körde  vi speed dating som var sjukt roligt men ändå sådär små pinsamt när man inte visste vad man skulle säga.
-Hello I am Anders.
-Aaah I'm Susanna *skaka hand*
*hans kompis slår till han* Vad fan ljuger du, du heter ju Tayfun! (Taifun? stavar som det låter X_X )

Sen svenska var det inte så mycket mera än att jag gick igenom mina talmanus paper och fick tillbaka min saga som var MVG material men alla mina grammatik fel drog ner mig till VG ( Booohoo) .

Imorgon fyller syrran 21 år, har slagit in hennes present så får hon den imorgon när hon ska hit, den enda presenten jag inte har lyckats försäga mig vad det är.
Ikväll blir det att röja upp massa kläder från golvet och börja kolla titanic för att göra en filmanalys på den :3
See ya!
2009-03-23 @ 17:43:12 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: eleni

hahha! rolig engelska lektion :D synd att inte vi har sånna roliga lektioner, våra är as tråkiga, och våran engelska lärare är ond! ><

2009-03-27 @ 20:46:32
URL: http://elenination.blogg.se/
Postat av: Jessica

HAHHA det var ju bäst "fan vad ljuger du , du heter ju Taifun" xD (är liter efter med att kommentera känner jag)

2009-04-09 @ 13:12:24
URL: http://brainfreezer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0