Dollar queen

Spelade just klart spelet Dollar som Liza Marklund har varit med och skapat. Faktiskt as roligt, gäller att tänka men han fastna ganska många gånger, kanske dock bara jag som är extremt trög.. :I



Så nu har jag bara kvar att fylla på min mp3 med ny musik innan läggdags, sitter samtidigt och lyssnar igenom Danger gangs senaste mini album som tyvärr inte alls är nåt speciellt, 2 gamla låtar (remixade?) och sen tre nya låtar, nja inget som jag blev så förtjust av, mina favoriter förblir fortfarande Duty och Retsu med dom.
2009-05-27 @ 01:55:58 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Jessica

hahah åhh xD spännande spel ;O



Längesen jag lyssnade på Danger gang faktiskt..fast jag har väl aldrig lyssnat mycket på dom

2009-05-27 @ 08:00:20
URL: http://brainfreezer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0