En burk monster senare...

Har nu hunnit halvvägs med uppdateringen av blogg layouten, har en del text koder kvar att ändra färg på men orkar inte scrolla igenom kodboxen, har i alla fall fått basen utbytt och igen blev det mörka färger.
Och min ANTM lista är 'uppdaterad' :3
1
2
3
4
5
6
7

8
9
10
11
12

Dock måste jag ta en paus från mitt top model tittande för några dar för ska bosätta mig hos min syster i runt...en vecka(?) Får inte bo hemma när pappa och styvmamma drar iväg på semester -_-
Meeen, jag har i alla fall planerat lite av min helg, på fredan ska jag gå på lite HBT releterade grejer, sen lär väl lördagen och söndagen bli en hel del film och TV tittande och rollspel via msn på mobilen ( ehehhe var bara tvungen lägga till det ).

2009-05-14 @ 02:20:29 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: mal

layouten är jätte fin nu ju :D spc headern!

2009-05-19 @ 13:33:58
Postat av: Nicole

JAG SAKNAR DIG ;_;

2009-05-20 @ 11:21:09
URL: http://lastgame.blogg.se/
Postat av: Jessica

Usch va seg jag är med att läsa bloggar ;O



Hoho titta serier på datorn <3 Håller själv på att kolla på nån koreansk serie XD...Mysoju's fel...jag orkar inte kolla upp andra serier ._.

2009-05-27 @ 08:05:17
URL: http://brainfreezer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0