Huvudvärk.

Ingen skola imorgon för alla andra kommer bara ha nationella i matte och inga andra lektioner efteråt. Så det är nu jag försöker komma på något nyttigt att planera in att göra då hela min dag är fri. Dammsuga rummet kanske?
Och förresten så tänkte jag redovisa min filmlista på alla filmer jag har sett medan jag har varit hos min syster, ingen dator och inga tv kanaler för vi lyckades aldrig få tag på rätt sladd så vi har mest underhållt oss med film varje dag.

Fröken Svergie ( Sverige och tonårsfilmer...Alltid lika konstiga :I)
Dirty dancing ( Nobody puts baby in the corner<3 -måste ha den- )
Garfield ( De har förstört Jon, han ska ju vara en tönt :c )
Bridget Jones dagbok
På spaning med Bridget Jones
Fyra veckor i juni ( Jag grät till den :I )
Heartbreakers hotel ( Som sagt...svenska filmer, tråkig och ingen riktig poäng)
Mamma Mia ( Musikal! Men lite sjuk handling, dock roligt att sjunga med :I )
Legally blonde 2
Underbara älskade ( somnade till den, så tråkig! )
Freaky friday ( sett den flera gånger men den är ju as rolig...I alla fall när man inte har sett den på länge och är över trött )
Beck - Öga för öga
Beck - Money Man
Beck - Okänd avsändare
Beck - Mannen utan ansikte
Beck - Sista vittnet
Beck - Skarpt läge
Beck - Gamen
Beck - Flickan i jordkällaren
Beck- Advokaten
Beck- Den svaga länken
Beck- Det tysta skriket
Beck - I guds namn

2009-05-25 @ 23:55:30 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: malin

Ohohoh! money man är bäst!



Sv. yeah! ;)

2009-05-26 @ 12:32:08
Postat av: eleni

beck<333

2009-05-26 @ 17:04:38
URL: http://elenination.blogg.se/
Postat av: Jessica

Åhå maasse Beck :D ... Haahha juste ja! Freaky Friday xD skit längesen jag såg den faktiskt :O

HAHA förstår att du somnade till Underbara Älskade! Usch för Svenska "intrig" tråkfilmer ._.

2009-05-27 @ 08:02:57
URL: http://brainfreezer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0