Inställda planer?

Verkar som att jag måste stanna hemma imorgon, om inte min hals har lugnat ner sig. Gick för en stund her till ica för jag skulle köpa hårinpackning och chocklad, trodde det inte skulle vara så farligt, 20+ och sen knappt tio minuter promenad dit...Meen så fel man kunde ha, flåsade som att man hade sprungit ett maranton lopp hela vägen hem :I

Men aja, inte mycket man kan göra än att acceptera läget, idag händer det inte annars mycket ska nog fixa en hårinpackning sedan, enligt nån kändisfrisör på rachel bay show så är det bra att man sover med hårinpackningen så ska testa och se om det hjälper mera...får sova med turban eller typ badmössa (T_T) med tanke på hur mycket jag vänder mig på nätterna.

Som slut på inlägget tänkte jag bjusaa på en asrolig finsk sketch Nicole visade mig

2009-05-29 @ 16:18:19 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Nicole

HAHAHAHAHAHAHAHAHHHAH WANNA GO MUSHROOMING?!?! <3

2009-05-30 @ 14:11:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0