Kvällen fortsätter...~

Godkväll!
Har just kommit ur dushen nu och har en fin handduksturban runt skallen ( ser ut som en vacker arab :3 ) för har hårinpackning i håret nu, får hoppas på fina resultat imorgon. Och jag har på något sätt lyckats tappa bort mitt schwarzkopf asia straight shampoo, hur lyckas man med det?! En av nackdelarna med att ha shampoon i sitt rum och inte i badrummet, andledningen till att jag har dom här är för att få ha dom ifred. För i våran familj är en oskriven regel: Det  som inte är namnmärkt är fritt att användas av alla. Visst kalla mig självisk och snål men för mig är det "dyra" ( inga frisör produkter meen...för MIG är de dyra saker ) grejer jag köper för att ha mitt hår i bra skick, sen när mina föräldrar handlar shampoon blir det mest bara eldorados produkter som driver helvete i mitt hår.

Sen så kan man väl tilläga att jag inte har varit helt ensamen ikväll, min käre styvmamma Annika kom in efter middan och frågade om jag ville ha nåt när hon skulle till godis city så spenderar min kväll med en två liters fanta och pringles, det är goa grejer!
Nu ska jag återvända till mitt tittande av jigoku shoujo, ha en trevlig kväll!
2009-05-29 @ 22:30:02 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Leia

Hoppas du får en fin dag! =)





2009-05-30 @ 08:19:22
URL: http://onlyforever.blogg.se/
Postat av: Foki

svar: tack så jättemkt för den underbara fina komplimangen :) du fick mig att sken upp som en sol! super glad blev jag ^^



hehe jag läser genom alla kommentarer, så din kommentar betyder jättemkt :)



(förlåt att jag svarar lite segt på kommentarer, hade fullt upp och det är så många kommentarer som måste läsa genom ^^)



Söta kramar från Foki

2009-05-31 @ 15:02:26
URL: http://foki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0