Agh, agh, agh.


Mer facinerande kan det väl inte bli, en spegel som ser precis ut som en chokladkaka?  :3
Tror NÄÄÄSTAN ( :3333 ) att jag måste beställa den efter ha fått mina sommarjobbs pengar...Jag som är chokladfantast och allt, ehe. :3

Sen en mindre trevlig sak: energi drycken monster.
Jag har lätt för att surpla i mig massa energi dryck men detta måste ha varit det vidrigaste jag har nånsin smakat, så översockrad och sen en sån sliskig sockrig eftersmak, föredrar verkligen euroshoppers energi dryck, billigare och godare :I

Jag måste göra en ny layout igen till bloggen, KANSKE att jag orkar redan i natt med det, med tanke på monster socker slasket till energi dryck lär hålla mig vaken ett tag till.

2009-05-14 @ 00:50:08 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Jessica

Åhh :O ganska coolt med en sån spegel ;3



Haha men layouten blev snygg ju!..jag kan inte göra om min för jag orkar inte lära mig alla koderna xD

2009-05-27 @ 08:07:20
URL: http://brainfreezer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0