Helgens slut och vardagens början.

Jahopp, då är det snart läggdags för min del.
Min helg har väl varit lite små tråkig, inte mycket har hänt men det är samtidigt skönt. Har hunnit se de första avsnitten av animen Higurashi  no naku koro ni rei ( har sett de två första säsongerna! OwO ) och har även börjat kolla på animen Code Geass...Jaja, jag är en nörd när jag väl hittar en anime jag gillar.
 Såg till att komma ut idag i alla fall för att få lite luft och passade på att beskåda körsbärsblommorna som har blommat.



Efter editerat den lite så kan jag säga att det blev en hyfsat fin bild för att vara tagen samtidigt jag balanserade runt en buske med solen rakt i ansiktet.
2009-04-20 @ 01:18:20 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: eleni

gillar verkligen bilden! den var as snygg :O Dessutom är bloggen as snygg!! seriöst! (Y)

2009-04-21 @ 11:01:55
URL: http://elenination.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ahhw fin bild :3 tog ju också kort på körsbärblommor i måndags men jag kan inte sätta in dom på datan ;O

2009-04-21 @ 21:51:33
Postat av: malin

snyggrt ;)

2009-04-25 @ 16:26:19
URL: http://allaboutmal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0