Hur gammal är du egentligen?

80% av min tid vid datorn rollspelar jag.
Och alla vet vi ju, rollspel ska inte kopplas ihop med sitt verkliga liv, men alla verkar inte tänka så.
Är vän med en 19-årig tysk tjej genom rollspelet som nu får bokstavligen damp för att jag rollspelar med hennes ex.
Sen så många omogna förolämpningar hon slänger ut sig mot mig, det är alltid lika mysigt med såna töntar.
Speciellt när de är äldre än vad man själv är, man tror att de ska vara lite mognare med sitt beteende då men nej nej, man kan ha ganska fel. Det är därför knappen "blocka" på msn existerar. :]
2009-02-21 @ 19:32:05 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Lottie

Haha, så jäkla kaxig du är! ... I'm so proud torkar bort en tår

2009-02-21 @ 20:50:10
URL: http://addictedtoyellow.blogg.se/
Postat av: eleni

haha, är det momo? hon verkar inte vara den snällaste personen :/

2009-02-22 @ 23:53:04
URL: http://elenination.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0