Morgonstund har guld i mun

Blev väckt av att min telefon vrålade "C IS FOR COOKIE", jajamensan kakmonstret, skönaste muppen men läskigaste rösten att vakna till.
Var min käre mamma som ringde, hon hade tidigare också lyckats väcka min bror genom att ringa han också
Så efter pratat klart med henne blev det dags att tvinga sig själv upp, och såklart parkera arslet vid datorn.
Frukost blev nuddlar från igår som är så jäkla saltiga i smaken, vad har pappa lyckats göra med dom (X_X)

Så min dag lär bli följande: Göra klart engelska arbete, dammsuga rummet, och sedan iväg och repa.
2009-02-13 @ 11:27:02 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Lottie

Mamma ringde mig också, fast jag var på jobbet så hon väckte inte mig D:

2009-02-13 @ 14:02:10
URL: http://addictedtoyellow.blogg.se/
Postat av: jeanette

haha kul ringsignal :)

2009-02-15 @ 01:22:40
URL: http://pixyfalse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0