Ordentliga schemman eftersökes!

Lita inte på cybergymnasiets lärare, gör bara inte det. Var på möte där i torsdags med orden "men jag skickar antagligen schemmat idag eller så blir det imorgon". Nu är det tisdag och jag har fortfarande inte fått mit schemma.
Dock den enda skillnaden på det schemat med det som jag har nu är att de ska lägga till media kurser som jag ska börja läsa nu under våren för lite grund tills det är dags att byta till Munkebäck till hösten (och gå om ettan där).
Mitt schemma är följande idag: Svenska 13:50-15:10, skriver sagor där...Går mest för min frånvaro och för att visa att jag faktiskt anstränger mig för att ta igen all skit jag 'ställde till med' för mig själv under höst terminen.
2009-02-17 @ 13:00:25 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0