G∀LMET

Satt i  natt och youtubade runt på måfå och slutade upp med att jag fann tjejbandet G∀LMET.  De hade en snygg support sångerska Sayaka men nu är istället Miki som kör sången, som jag tyvärr inte fann lika söt och tyckte Sayakas growls var mera facinerande än Mikis :(
Hittar ingen info heller om hon är i nåt nytt band, G∀LMET har haft en hel del medlemar som har kommit och gått de enda som verkar ha varit kvar har varit trummisen Idyako och Miki som även har kört gitarr.
Min favorit är deras gitarrist Ruki, hon är sjukt snygg, la till henne på ameblo och fick ett meddelande tillbaka. Förstod tyvärr inte allt men hon sa i alla fall at det var trevligt att träffa mig.




Ruki är den ljushåriga, håll med om att hon är sjukt söt! Idyako i leopardmönstrade klänningen är också grymt söt, om det blir att vi tar oss iväg till Japan nästa år då får vi banne mig försöka få se dessa brudar live, tycker de har potential
2009-07-09 @ 20:27:11 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Jessica

woho! japan nästa år :D och gällivare detta året ;D

2009-07-10 @ 00:15:17
URL: http://brainfreezer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0