I question the emptiness

Yea yea, en del tolkar rubriken som emo skit, säger bara dra då från min blogg, ingen tvingar en att scrolla ner mera för att gå igenom min blogg.

Dagarna flyter på här, rastlösheten gnagger på mitt bröst, det har ännu en gång lyckats hålla mig vaken en natt till. Har sett klart både CSI och Arkiv X så sitter nu bara här med musik i öronen för att suga ut lite mer energi ur mig innan man ska ge ett försök att sova.

Om man ska dra en snabb sammanfattning om gårddagen så var den faktiskt helt okay, vi var och hälsade på gammel faster Mandis och hennes man Ragnar sen kom också gammel faster Estrid. Det är väl det enda som får oss rörande här, att hälsa på släktningar, det var meningen att vi skulle förbi min brosa så jag och morsan skulle få gulla med Gustav en sista gång innan de skulle dra iväg till Jenny mormor(?) och bli där resten av veckan men de var inte hemma.

Har märkt att så många känslor flödar igenom mig hela tiden. Önskar mig närhet med en människa men blir mest bara irriterad när min lillasyster hänger på mig hela tiden, önskar mig...frivillig närhet?  Bästa ordet jag kunde komma på som beskrivning.

Ack, får väl försöka sätta punkt här, har ingen lust att slänga in en ordspya för alla kära förbi passernade att läsa, nåt privat ska jag då allt behålla för mig själv, på återseende :3
2009-07-21 @ 03:06:57 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: FASTER LOTTIE

OSCAR??!?!??!??!?! DU ÄR EN DÅÅÅÅÅÅLIG FASTER, BARNET HETER GUSTAV!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! huttar med näven

2009-07-21 @ 18:09:02
URL: http://lottielicious.blogg.se/
Postat av: eleni

Det kommer bli gött när du är hemma igen! Du får berätta allt när du kommer! Saknar dig :<

2009-07-22 @ 20:31:18
URL: http://elenination.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0