Onsdag.

Tjooo!
Var egentligen tänkt att jag skulle in till stan och sen till Eleni men allting sket sig för att jag lyckades sova till två. Så blev bara hemma idag och försökte rita nåt till Kanon Wakeshima tävlingen. Sa i mitt förra inlägg att jag älskade att rita, kan nu säga att det inte stämmer...Jag blir FRUSTRERAD när jag ska rita. Det blir aldrig som jag vill och jag kan inte ens rita en rak linje.

Det har inte heller hänt något idag, kör den vanliga rundan med klagomål medan jag bara sitter här och jäser, har kollat på 53 avsnitt med Yu-Gi-Oh, antar det bevisar hur underhållande mitt liv är men imorgon tänkte jag försöka ta mig ut och kolla efter ett par shorts, för jag vill ha det på metaltown.
Jag hoppas jag vågar nu gå barbent, har massa fula utslag på mitt ena ben som jag rent ut sagt skäms över för att det ser så motbjudande ut, men om jag är ute imorrn i kortbrallor så kanske de får lite färg på bena, hoppas det kan vara lite hjälp med utslagen.

Hoppas inte nu att någon sitter och vrider sig och äcklas av att jag helt öppet snackar om utslag på min vad, det finns väl värre saker att babbla om?...Tror inte jag behöver ens dra upp ett exempel.
Nåja, nu resten av kvällen/natten lär inte mycket hända, är redan trött och har huvudvärk så kanske sängdags tidigare idag. På återseende!

2009-06-24 @ 23:07:36 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: eleni

Synd att du inte kom :< men det får bli en annan dag helt enkelt! :D

2009-06-25 @ 19:25:36
URL: http://elenination.blogg.se/
Postat av: jessica

hahahah nejdå det är inte så äckligt att snacka om utslag på bena xD

Det var synd att du inte kunde komma dock ;O det var ganska nice

2009-06-28 @ 14:00:26
URL: http://brainfreezer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0