Sammanfatta fredagen:

Så jag lyckades då hålla mig vaken hela natten blev så trött redan runt tre tiden, skit powerking hjälpte inte ett smack med att hålla mig vaken, efter att Nicole drog till säng så stängde jag av datorn och la mig för att titta på Casshern och jag har fortfarande massa frågetecken runt den filmen.
Runt femtiden på morgonen så gick jag och tog en dush och väl ute ur dushen insåg jag i panik: Jag har ingen aning om vad jag ska ha på mig!
Så efter ha letat fram varenda vitt plagg i min garderoub så blev det en vitblus som jag har sytt på volang aktiga detaljer på tillsammans med min väst och kjol med svarta legins under.
Såklart hade vi pissväder idag med massor med regn så ville knappt fixa mig alls, och dels så hann jag inte fixa mig för var tvungen att dra runt sjutiden mot Jessica så slängde ner smink och locktång i väskan och drog mot bussen.

Hemma hos Jessica så var det styling panik för båda oss för ingen av oss hade vidare koll på...något alls, och mitt sätt att locka Jessicas hår gick för segt och det slutade med att vi missade TVÅ spårvagnar tack vare det och blev försenade en kvart till skolan. Det kändes verkligen som att jag stack ut i mängden inne i ateljen med tanke på att jag var den enda som inte var en bildelev men jag försöka bara ignorera det och ha roligt sista dan med mina klasskamrater


Emma, Suzanna, Jessica och Mimi :D

Det var så gulligt med godis, glass, läsk och jordgubbar men jag hade såna magsmärtor så drack bara lite sprite innan det var dags att röra oss mot schillerska, för vi skulle låna deras aula för avslutningen. Argh måste då erkänna att jag var facinerad av den skolan, så gammal stil på den, undra om någon gång kan komma dit för ha photoshoot, älskade verkligen korridoren och aulan, den såg precis ut som en kyrka, lite små läskigt men ändå coolt.

Mina älskade estet ettor fick pris för att ha mest närvoro av alla ettor, 2000spänn till klasskassan, jag var sjukt stolt må jag då säga, och estet ettorna musikarna (min då f.d klass ) uppträdde och de var grymma, saknar det där med att lira inför folk (haha, okay har gjort det en gång bara! ) men aja en vacker dag så händer det igen, Rom byggdes ju inte på en dag.
2009-06-13 @ 00:56:24 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: jessica

Hahaha men guud xD mitt ansikte är ju jätte tjockt hahah!

Det var mysigt med glass till frukost haha!

Nemen det gick ju änåd hyfsat bra, vi kan ju göra det bättre någon annan gång för vi har ju hela sommarlovet på oss (förutom nr vi sommarjobbar)

2009-06-13 @ 12:14:16
URL: http://brainfreezer.blogg.se/
Postat av: Lottie

Jessica; Om du tycker att ditt ansikte är jätte tjockt... DÅ HAR DU INTE SETT MITT D: SYSTER kan intyga om min basketskalle .__.

2009-06-13 @ 22:40:13
URL: http://addictedtoyellow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0