Söndag.

En lugn dag igen, blir galen av att sitta hemma och inte få något gjort. Fått min telefon påfylld (tack käre syster <3) så gratis sms igen, perfekt så man kan få tag på alla under metaltown.
Hela dagen har bara gått att glo på yu-gi-oh, uppe i 28 avsnitt nu och jag har en favorit, dark magician!
Han är ju dock bara ett kort men han är ju ett mäktigt kort och sånt...he he.


Snabb google bild på snubben, kan erkänna att om jag hade blivit tvingad att cosplaya någon så hade jag valt han! Dels för att hans dräkt ser nästan omöjlig ut att komma i och alla detaljer!
Nog för att jag inte är så uppåt med cosplay, mera för att titta än agera, dock tycker jag anime cosplay är coolt, om man verkligen har lyckats få kostymen att se bra ut. Billigt tyg eller detaljer som saknas är mera smaklöst att betrakta

Ska försöka nån gång få ihop ett ordentligt cosplay inlägg meeeen, känns för sent för att påbörja det. Ska dra mig tillbaka till mitt Yu-Gi-Oh titande och försöka göra nytta vid sidan av skärmen, på återseende!

2009-06-22 @ 00:07:22 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Syster

Varrrrrrsågoooood :*

2009-06-23 @ 12:22:34
URL: http://addictedtoyellow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0