DecoLa Hopping



Tihi, S-T la upp angående om DecoLa Hopping efter att jag mailade dom angående deras kommande singel sen fick jag även ett svar på ett meddelande från Fuyuki från DecoLa Hopping när jag mailade han och frågade om singeln, det komiska är att jag frågade på japanska och han svarade på engelska, båda lider vi av att kommunicera på motsatta språk.



Dom må se ut att vara söta men deras sångerska är grym på att growla!!! :3
Aja, jag ska dra nu på jakt efter mitt halebop kontantkort så jag kan ringa min mamma, see ya!

2009-05-28 @ 18:06:39 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: eleni

Oj oj, var det en i bandet som svara? najs ;D (vem på bilden? :o)

2009-05-28 @ 23:36:39
URL: http://elenination.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0